PTR, 2.3 и первые впечатления
We've made a design change to Carnevil with the goal of reducing lag caused by the build without changing the overall power level. To clarify, the lag is primarily caused by the high number of Poison Darts being fired (20+ piercing projectiles) at a high attack speed (2+ times per second) with the build. The change is as follows:
Carnevil
Instead of "Every one of your up to 23 Fetishes shoot a Poison Dart every time you do", Carnevil is now "The 5 Fetishes closest to you will shoot a powerful Poison Dart when you do."
"Powerful" in this case means those 5 Poison Darts deal 3.8x the damage that a single Fetish Poison Dart used to do. In other words, those 5 Fetishes will deal 19 previous Poison Darts' worth of damage, with the expectation that the remaining 4 piercing Poison Darts' worth of damage will be made up for by the other ~18 Fetishes who are now using basic attacks.
Our internal testing showed performance improvements while maintaining the general feel and playstyle, and we hope you all will feel the same when you see the changes next PTR patch.
-- Добавлено позже --
DimonamoN, так что 5 числа никак не может быть релиз
Будет еще, как минимум, один патч (эх, знать бы, сколько их всего будет)...
На геймскоме не будет ничего экстраординарного, касательно диаблы
Обоина для ожидающих кубик
Carnevil
Instead of "Every one of your up to 23 Fetishes shoot a Poison Dart every time you do", Carnevil is now "The 5 Fetishes closest to you will shoot a powerful Poison Dart when you do."
"Powerful" in this case means those 5 Poison Darts deal 3.8x the damage that a single Fetish Poison Dart used to do. In other words, those 5 Fetishes will deal 19 previous Poison Darts' worth of damage, with the expectation that the remaining 4 piercing Poison Darts' worth of damage will be made up for by the other ~18 Fetishes who are now using basic attacks.
Our internal testing showed performance improvements while maintaining the general feel and playstyle, and we hope you all will feel the same when you see the changes next PTR patch.
-- Добавлено позже --
DimonamoN, так что 5 числа никак не может быть релиз

Будет еще, как минимум, один патч (эх, знать бы, сколько их всего будет)...
На геймскоме не будет ничего экстраординарного, касательно диаблы
Обоина для ожидающих кубик

DimonamoN писал(а):We've made a design change to Carnevil with the goal of reducing lag caused by the build without changing the overall power level. To clarify, the lag is primarily caused by the high number of Poison Darts being fired (20+ piercing projectiles) at a high attack speed (2+ times per second) with the build. The change is as follows:
Carnevil
Instead of "Every one of your up to 23 Fetishes shoot a Poison Dart every time you do", Carnevil is now "The 5 Fetishes closest to you will shoot a powerful Poison Dart when you do."
"Powerful" in this case means those 5 Poison Darts deal 3.8x the damage that a single Fetish Poison Dart used to do. In other words, those 5 Fetishes will deal 19 previous Poison Darts' worth of damage, with the expectation that the remaining 4 piercing Poison Darts' worth of damage will be made up for by the other ~18 Fetishes who are now using basic attacks.
Our internal testing showed performance improvements while maintaining the general feel and playstyle, and we hope you all will feel the same when you see the changes next PTR patch.
Это для тех кто с калькулятора еще играет?

Anli, Да, патч на ПТР будет, и судя по всему достаточно большой. Этот пост имел ввиду титанру когда говорил что янг как будто с другой планеты. Ведь если они выделили время для полировки дроттера то или забили на арахира или он лежит готовый и ждет вторника. Аналогично по другим проблемам. На баг с линейкой они могли отреагировать хотфиксом. Но не делают этого - значит патч на подходе. Может и в пятницу накатают. Хотя вторник - самый вероятный срок. Ждем датамайнов и патчноутов.
skawr, Ну это МОГЛО и подождать. Неужели все остальное уже доделали?
skawr, Ну это МОГЛО и подождать. Неужели все остальное уже доделали?
Anli, дельраша с сетом колец и спаркером в руке.(горнило, таскеры, ккр в кубе)
Все умирают, но не все живут.
-
FROSTMOURNE -
- Сообщения: 147
- Репутация: 159
- Статус: Не в сети
В соло, согласен, выбрал бы твой вариант, ибо он более комфортный, но если говорить о нанесении максимально возможного урона, то вариант со спаркером даст больший профит.
Все умирают, но не все живут.
-
FROSTMOURNE -
- Сообщения: 147
- Репутация: 159
- Статус: Не в сети
Feanor444, да я если честно посмотрел геймплейное видео архоном и меня совсем не впечатлило. 

Все умирают, но не все живут.
-
FROSTMOURNE -
- Сообщения: 147
- Репутация: 159
- Статус: Не в сети
Feanor444, я соркой третий сезон играл, так что в четвёртом буду монком.
Все умирают, но не все живут.
-
FROSTMOURNE -
- Сообщения: 147
- Репутация: 159
- Статус: Не в сети
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 336